Skip to content
BOOM Marketing logó
  • Tanfolyamok
    • Email Marketing Automatizálás Mesterfokon
    • Google Ads Mesterkurzus
  • Support
  • Belépés
Menü
  • Tanfolyamok
    • Email Marketing Automatizálás Mesterfokon
    • Google Ads Mesterkurzus
  • Support
  • Belépés

Az iOS 14 hatásai a Facebook hirdetésekre

Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
Zárt
Kezdj hozzá
Elvégzem a kurzust

Kurzus tartalom

Bevezetés (1:08)
Az iOS14 “rémálom”. Mi is ez egyáltalán? (3:32)
A változásokról (5:56)
A megoldás: az összesített eseménymérés (3:10)
A hozzárendelési időszakokról (3:43)
Milyen hatással lesz ez az eredményekre? (4:29)
Így határozz meg egy kiindulási pontot (5:06)
Így nézd meg, hogy a látogatóid hány százaléka használ iOS-t (2:22)
Célzási és optimalizálási változások (3:18)
8 eseményes limit és tartomány ellenőrzése (5:40)
A 8 esemény beállításának lépései (3:14)
Ezekre figyelj oda a jövőben! (2:27)
Hogyan tovább? (4:01)
BOOM Marketing logó

Kövess minket!

© Minden jog fenntartva!

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Részletek

BOOM Marketing logó
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.